2014年8月11日 星期一

飛熊簡介

大家好 :D
我係一位準國泰空姐 
雖然未開始飛 亦都未開始training 但都開始為返呢份工作準備!

我見好多空姐都有隻flying buddy陪自己周圍飛
所以經過一田見有Craftholic booth都決定買返隻陪自己!


我揀左呢隻間條熊仔(其實係我爸爸負責比錢送比我的 :p)
每買一隻公仔我都會幫佢改個名 而爸爸就提議叫佢做飛熊 佢好少會比d咁好ge提議 所以就決定用呢個名啦!

係收到國泰offer call後就心思思想寫blog分享下面試經歷同少少心得 亦都想記低日後飛行生活~

最後決定用飛熊身份去開呢個blog :D
我第一次寫blog 希望大家多多支持 :D




沒有留言:

張貼留言