2014年8月11日 星期一

準備First in + Second in


由我phone in到first in 中間隔大約9日 可以好好利用呢段時間做準備!

我問左好多朋友 (做緊同做過國泰FA ge都有) interview模式同要注意d咩
當然唔淨係問first in啦 second in我都問埋
因為兩個interviews係同一日進行 你朝早pass左first in的話 緊接落唻就係second in

頭髮呀衣著呀呢d都要好好準備 :)
我用左好多時間去研究點樣紥french twist同空姐髻!
我原本只打算梳條好整齊ge馬尾去就算 因為雖然我係長頭髮 但我係手殘 一向都唔識紥呢d髻!
但有個師姐叫我最好紥french twist去! 佢話比人印象好d 咁我梗係聽佢講啦 :D
咁紥髻去又真係整齊好多似空姐好多ge所以我上youtube煲左好多教紥french twist ge videos!
包括:
French twist tutorial updo for long, thick hair
EASY French Twist tutorial for long hair
睇人梳就好易咁 對於我唻講落手梳就真係好難 我果排真係不停梳日日梳
仲買左d頭髮用品同夾去幫手~


























上面果兩個髮叉我係太子聯合買ge 無記錯間鋪頭係地面果層
$10有兩個! 個黑色蝴蝶結係我自己加落去架 :D
紥french twist用呢個叉一整就會好實 又唔洗逐隻髮夾夾住佢 好方便!

下面果樽我係太子李有記買
老闆介紹架 :D
我問佢有無d野搽左上頭髮之後d頭髮會痴埋d唔會散但又唔係要hairspray好硬果款效果

總之要條辮紥出唻會順d整齊d
老闆就介紹左呢款 仲話好多空姐都用 我就話係呀!我去考空姐!
比錢果時佢仲祝我成功 希望第日坐到我班機 :D


最下面粉紅色果樽係髮蠟 我係LOG-ON買
可以gel實d babyhair!整果時又唔係整污租手!好方便 :D


衣著方面我就無刻意準備
因為我有套suit同兩吋黑色高爭鞋

 first in同final in我都著同一套去haha

first in果日我見有女仔著條綿質灰色長裙加件類似tshirt咁...
成個樣好似啱啱跳完芭蕾舞ge女仔...
佢仲問我位朋友下唔係smart causal就ok咩
我位朋友都唔知點答佢 因為佢成身連smart casual都唔算

直程係casual
如果唔知咩係smart casual 我提議都係著返suit去好d
因為實無死!


我亦都見有女仔著背心款緊身裙 或者背心加條pendulum skirt
係比平時出街斯文
但既然見工  不如都係著返套正正式式ge suit啦
去G2000買件平平地ge白色恤衫加條黑色裙就OK
裙就當然唔好太短啦 高爭鞋兩吋好就OK 無的話著對平底鞋去都可以


男仔著suit啦都係
仲有一定要gel頭!!!!!!!!!!!
我見有d男仔披頭散髮咁
FA係一份好睇儀表ge工唻 

你唔gel頭的話 幾靚仔都無用

女仔就最好帶con同化妝啦 :)
我本人一向唔戴大眼仔 只戴普通近視con
化妝係化全妝 姐係base+foundation+powder+eye shadow+cheek powder+lipstick
化啡色就實無死 胭脂呀唇膏呀唔洗太誇張 :) 
唇膏我用Benefit Nice and Teasy 鐘意佢夠潤同自然 :)

衣著呀髮型呀化妝呀都準備好
另外當然要有好好ge心理準備!

下一篇會著重講interview模式+應注意事項 :)

3 則留言:

  1. 請問李有記大概係太子咩位置?? THANKS!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢係運動場道呀~
      太子地鐵站有個出口係出運動場道架但我唔記得邊個~
      以前太子咪有間現代教育ge?間李有記就係係佢對面街 :)

      刪除