2014年8月12日 星期二

CX-Body Check

講真 我成個interview流程最憎係等電話!!!!! .V.
因為永遠唔知HR幾時打比你 等得耐又無理由打去HR係咁問人
只能夠不停等 無了期咁等

但好幸運地!
Final in後第二日11點幾我已經收到bc call :D
又係我起身後一分鐘牙都未刷電話就震了 :D

HR會約你日期同時間 你有事唔ok ge可以立刻同佢講
如果你計過 果時會唻緊m或者係m完後3日內
都 唔 可 以 做 body check 
如果你病緊食緊藥 body check前兩日就要停藥
body check果日咁啱病左 都 唔 可 以 做 body check 
因為全部都會影響測尿結果
你惟一可以做ge就係約過另一個body check時間

HR會講一大輪野話你知診所位置同埋要帶d咩
記得搵紙筆寫低佢講ge野
記得搵返份針咭出唻 body check果日要帶埋去!

我收到BC call後6日就去BC啦 :) 今次又超級早...8:45am...次次都勁早
今次自己去 但唔知點解又係勁早8:15am就去到 -_-
又係去reception度登記拎個名牌先可以入國泰城
上左去診所度等 d人都未返工...

等等下d人返工了 亦都有三個女仔同我一樣時間BC
姑娘會比份野你填 有個人資料部分同身體狀況問卷
帶針咭去係因為要填你打過d咩針
問卷部份全英文 唔識個字點解就查字典啦

我交左問卷後填錯左少少野
呀姑娘都幾大聲咁叫我改返佢
雖然有d惡 但日日都係做同一樣ge野 比你都燥啦
所以都無咩野 姑娘們有效率姐

之後就等醫生叫名幫你抽血驗尿
我第一個去 因為我太急啦!自己舉左手話驗先 :p
驗尿記得聽清楚醫生指示 果日位醫生係斯里蘭卡人唻 d英文都幾難聽得明
我聽唔明所以我麻煩佢講多次 :D
驗尿係即時有結果架 驗到無啪丸就pass架啦
之後就抽血
我有記憶以唻都無比人抽過血 都有少少緊張 -_-
呀醫生好好 叫我緊張就唔好望 抽果下好似打針咁 唔係好痛 少少少少痛姐
抽好細枝架喳 之後貼返膠布就出返去繼續等
但呀醫生手勢麻麻 我個傷口瘀左成星期先變返正常

再唻就係一系列測試 包括
1. 驗眼
    有近視ge人請你果日 戴住副眼鏡去 唔好戴住副con去
     HR打比你地時會講明叫你戴眼鏡去 同時帶定你戴開ge con去比佢check check
    但果日無人睇過我副con合唔合適 不過照帶去啦!
    果日有個女仔  啱啱asso畢業果d 18 19歲女仔 戴住副color con去都算啦
    人地姑娘叫佢除con驗多次 再戴眼鏡驗多次 佢出到唻係咁呻個姑娘麻煩 -_-
    喂人地一早叫你戴眼鏡去 唔好戴con去
    自己比左麻煩人仲係度話人地麻煩加惡死 -_-
    唔好比無謂ge麻煩人 人地日日驗呢樣果樣一定唔會好心情好態度幫你驗
    驗眼係除眼鏡讀英文字 之後戴眼鏡再驗
    如果你副眼鏡度數唔啱搞到你睇唔到的話 你隨時要再去驗過
    驗近視後再驗你有無色盲

2. 驗耳
    姑娘會離遠用英文讀d數字出唻 會由大聲至細聲咁讀
    逐個數字聽到後再係你個位大聲地覆佢同一個數字就OK

3. 見醫生
    女仔除淨Bra同under 男仔除淨under 再著件袍去見醫生
    我果日係女醫生唻 我唔肯定會唔會男醫生負責
    女仔如果覺得唔想比男醫生檢查的話照直同姑娘講ok架啦
    因為你絕對有權利去揀男醫生定女醫生
    醫生會問下你d病歷 我就無ge
    如果你有的話 佢99%會叫你出外面d診所check多次再比extra         medical report佢 或者佢會問     返你拎以前d reports
    佢之後會check你耳壓 backbone 按下你個肚 手臂呀腳呀有無疤痕
    我聽過有人個手踭有勁大個疤痕 佢好擔心國泰因為咁唔請佢
    有人話如果制服遮到就ok 或者佢根本唔會理除左手腕以外ge疤痕~
    手腕有疤痕ge佢好大機會要求你見精神科醫生 睇下你係咪想自殺  佢要肯定你精神健康
    如果醫生覺得你身體有邊部份唔妥 佢都可能會叫你去外面d診所再檢查

4. 照x-ray照肺
    除晒上身衫著袍照肺x-ray 好快就照完

如果所有測試做完後 姑娘無叫你出去做follow-up check ge就走得架啦
佢會比張紙你同之前d公司填reference check 然後話你知如果無特別事 診所係唔會打比你
叫你等CX HR電話就可以架啦

果日都用左成三個鐘
成朝不停等同走唻走去做bc
跟住又係無了期咁等等等等電話

1 則留言:

  1. 飛熊你好想請教你,如果要交EXTRA REPORT,要去CX指定的診所還是隨便一家都可以的啊?謝謝你解答=)

    回覆刪除