2014年8月11日 星期一

準備Final in

好多人first in second in完後一星期內 甚至3-4日後就會final in
但佢派比我果組ge日子大部分都係11日後
所以預備果個幾星期覺得時間真係過得好慢 -_-
我有朋友同我同一日first in second in但就足足早我5-6日final in
搞到BC我又遲過佢 班又遲足佢一班 -_-
不過算啦 就當要多少少時間唻準備final in都好ge :)

係Final in interviewer終於有機會一對一咁去'認識'你
所以應該花更多ge時間去預備
final in前我又問左好多朋友拎意見

佢地都係話問ge野係根據你份CV去問
如果做過CS工ge會問得好詳細
例如問你遇過d咩難頂ge客呀 咩叫CS呀咁
我無真正CS工作經驗 只係係補習班教過下同係主題公園返過back office part-time
我果時都好擔心國泰會唔會因為咁而唔請我
但朋友都話下唔會啦 主要係睇你態度 同埋做過CS都唔代表一定好架啦!
同埋睇你淡唔淡定 有無笑容 大唔大方得體咁

我果時都準備左一堆問題同答案
成個final in都係用英文進行 但為方便我打同大家睇 所以我以下都係打中文 :)
1. 自我介紹
--都係介紹下讀咩呀 性格呀 同埋略略講下點解想做FA
2. 點解想做FA
--好多人係為去旅行而做 我就麻麻 因為我試過成年係歐洲做交流生 好多歐洲國家都去過 我係因為本身自己個科目同埋鐘意對人而做FA 但當然你係為去旅行而做ge 你都唔會答人因為你想去旅行啦 吹水題自己諗下點吹先合理啦 :)
3. FA職責同困難
--唔係淨係派餐派入境紙架 自己上網刨下國泰網同其他blog啦
--困難都係要適應jetlag呀無得同屋企人過節呀呢d
4. 點解適合做CS工?你都無做過
5. 如果國泰唔請你咁你會點?
6. 你ge好處/缺點
7. 點解國泰要請你?你有咩優勝之處
8. 講下你之前返果d part-time
9. 你覺得邊d係最難應付ge客人
10. 咩野係CS?

大概都係呢d啦 盡量預備架喳 都估唔到interviewer會問d咩架啦 :)
加上睇下國泰個網咁 其實都無咩幫助
因為佢係唔會問你國泰歷史呀願景呀計劃呀呢d
呢d問唻無用 因為INTERVIEWER想用最短ge時間去知你個人係點

除左準備問題同答案外 當然準備好一切文件!
你要好熟自己份CV 因為佢係根據份CV去問問題 :)
 d cert呀要帶齊 記得帶身份證同passport :)

做好一切心理準備去迎接真正ge interview :)

2 則留言:

  1. 我想問下你有冇遇過類似既case, 係完左final in有passage and comic, 仲讀埋pth passage, 但係又冇MA??

    如果有聽過, 佢地會唔會有re-final? 或者隔幾日會call back做MA?
    定係還是已經fail左...?

    回覆刪除
    回覆
    1. 無聽過會比pth passage~
      我估可能係因為廢事晒咁多時間做MA呱~
      不過我聽過有個女仔有ma但無BC CALL

      刪除