2014年8月11日 星期一

CX FA-First In

我interview時間係9:00am report地點係headland hotel
咩interview都好 千其唔好遲到 仲要早到!!!
我有朋友係國泰城train緊 佢好好咁約我係東涌地鐵站等再一齊搭s64去 :D

落左巴士要上天橋過對面 落左天橋後直行係國泰城大門
右手邊先係headland hotel 千其唔好入錯門口啦 :)
我果日八點十分就去到headland 所以坐左係lobby d梳化到等時間過
我個朋友好好咁帶埋我上一層 話比我知一陣係要坐係果度等
我依稀記得果個地方係係cafe隔離 有好多張櫈放左係度架 :)
落返梳化坐左一陣我朋友就走左啦 之後我就一個人同其他都係唻interview ge人等
當然唔好坐到死蛇爛蟮咁 坐返直少少
你喜歡ge可以同坐你隔離d人寒喧下 問下不如一陣一齊上去
我都有問我隔離個女仔 :) 就咁坐係度始終有d奇怪

近9點我地就一齊上左去果個地方等
無人會係lobby叫你上去架!所以近你個report時間就自己上定去坐係度等
等果時記得坐直d 唔好玩電話 笑下咁 同人細細聲傾下計
目測果日都有成70人
過左十五分鐘就有個人唻帶晒全部人去搭升降機上四樓

上左四樓後全部人入晒一間房
間房有d枱呀櫈呀咁 自己入到去搵個位坐低
坐定定後就會有人叫你依自己姓氏開頭ge英文字母排隊就張相同做arm reach test
有d人要補交CV 可能因為上網申請果時無upload啦 我就唔洗補交
交野果時又係記得講唔該呀thank you呀咁啦

做arm reach test當然要除鞋
國泰要求係208cm 我得157cm 係屋企試過係掂到ge!
矮少少ge朋友可以係屋企試左先 如果真係掂唔到就拉下筋啦係屋企 都有幫助ge
我掂之前覺得果日個208cm特別高!!!!
可能因為佢個208cm唔係用綫唻表示 係用一張紙唻表示
我當然掂到張紙 但唔記得掂到幾多lu
arm reach test 輕輕鬆鬆咁過左!

有兩個女仔第一次掂唔到
HR d人比機會佢地拉下筋最後再試過
一個掂到pass左 另一個就fail左要即刻走人了
返埋位拎張lable同筆寫你自己英文名再貼上自己件衫度
等今日d interviewers知你係邊個!

之後大家坐定定聽國泰小簡介
例如幾時成立啦 有幾多駕飛機啦 有幾多員工啦 slogan係咩啦
雖然對first in second in無咩幫助但都勁專心聽下
同埋唔笑都唔好黑口黑面咁坐係度

聽完briefing HR就會逐個叫英文名同話比你知你係第幾組第幾號
聽到自己個名係位度舉手加應人就ok
一定要好好記低自己幾組幾號!因為first in係跟呢兩組numbers架 :D

幾位interviewers就會唻帶唔同組別去唔同房做first in
一個interviewer負責一組 一組大概有13-14人啦
去到另一間房後 跟自己個號碼坐係相對應ge位
唔好坐錯呀 ;)

成組會分開兩枱坐 同你同一枱ge就係你要一齊合作ge組員!
千其唔好當其他人係你ge敵人呀競爭者
即使你真係覺得自己外表呀氣態呀勁過人地好過人地都好
呢一刻你地係同一組ge朋友!因為國泰係請d識同人合作ge人 唔係請獨家村!!

枱面上我記得已經放左d咭係度 interviewer未叫打開就唔好亂咁掂 :)
first in係discussion + group presentation
我果組果日條問題大致係 If Hong Kong is going to hold the Olympic Game, which sport would your group recommend to represent Hong Kong?
兩組條問題都一樣 只係比你揀ge運動唔同 討論時間我記得係5分鐘
我果組有volley ball, water polo, marathon, judo, rugby 等等
然後你要同組員傾一個次序出唻 姐係例如排球最先 水球最後 一人負責講一個運動!
傾緊果時interviewer會行唻行去睇你地傾成點 其實我都當佢透明
因為要投入同組員討論
記得要表現得有禮貌同笑 除左自己比意見外 人地ge意見亦要聽 唔好得你一個講晒
聆聽係十分重要!!!!
如果有意見不一ge時候 千其唔好太極端咁反對
到揀講咩運動時 千其唔好同組員嘈交 揀唔到自己想揀果個唔緊要 因為每一個選擇都一定有野講的
我d組員好好 大家傾左運動次序後就自己揀想講ge運動
完全無嘈過交

present時一人一分鐘 interviewer會逐個人set一分鐘timer比你預時間~
講果時同全部人保持眼神接觸 唔好只望interviewer 亦都唔好擔天望地
我讀語文ge 所以我唔怕講英文
英文唔太好ge朋友唔洗太緊張! 盡量輕鬆表達你想講ge野就ok
文法呀口音我覺得唔太著重 最重要係睇你有無自信 你pre唔presentable
同埋你有無笑!!!!!!!!!!!
自己present完都要專心聽其他人present 唔好好似唔關你事咁 :)

全部人present後interviewer就會計分
呢段時間大家都好緊張架啦
細細聲傾下計係ok ge :)
interviewer計完分會出聲
先叫名ge通常都係被foul

間房其實有兩棟門出到出面 前面一棟 後面一棟
interviewer先叫果堆名呢 都係係前門走ge (我應該無記錯)
interviewer叫完被foul果d會山左棟門先
咁餘下果d都應該係pass first in 可以入second in架啦 :D
我記得我果組果日foul左3-4個人
國泰無特定foul幾多架 佢覺得你應該留低就會比你留低!
pass first in ge人係收黃色紙 fail ge係係綠色紙

Fail ge人張紙上面應該會寫咩幾多個星期後先代表你fail
有d人會覺得自己仲有機會 國泰可以會再叫自己唻in
我本人覺得當直接fail就ok
因為咁多人唻in咁多人申請 一間大公司無必要叫返一個佢fail左ge人再唻in過一次
fail ge可以用六個月時間好好裝備自己!六個月後再唻過!


上面果張就係pass first in後你會收到ge紙!
張紙會寫左幾點開始second in
interviewer會話你知到時去返邊個地方等 :)
咁中間果段時間就去下廁所呀同其他人傾下計咁啦
唔好係公司入面周圍走啦 講野呀笑呀都唔好大大聲聲咁

下一篇再詳細講下second in係點 :)



1 則留言: