2014年8月12日 星期二

CX FA-真正打大佬Final In

Pass左first in second in 先係真真正正ge打大佬環節-Final in
講真 interviewer邊有時間係first in second in果短短幾分鐘去知你係一個咩人 睇你適唔適合國泰
final in 1對1 (有時2對1) interviewer先有時間真正去慢慢了解你係一個咩人
所以對待final in ge 態度真係要比first in second in時更加認真

距離first in second in 9日之後就係我ge final in
有d人隔3-4日就final in 有d就好似我咁隔成個幾星期
都唔會話遲d final in無咁著數ge
因為一唻要就返interviewer同HR時間
二唻早d考同遲d考都係咁考架啦
遲d考反而仲多d時間去準備tim!
所以大家唔洗介意自己早過人定遲過人final in :)

我report time係9:30am 好早...又要六點爬起身化妝梳頭-_-
有朋友陪我去ge關係 我又好早大約8:45am就返到國泰城啦 :)
係reception比身份證同上次張黃色紙登記返 佢就會比個名牌你 夾係個身度直至離開國泰城

我位朋友帶埋我去4/f先走 :) 4/f要拍職員證先入到架 如果你無朋友係國泰做 拍唔到你入去的話
企係出面等一陣等有人經過先入去啦

入到去就坐係梳化度等 等到咁上下HR職員就會出現 唔洗咁心急跟佢入房住架
因為每個time slot都有3-4個人in 佢會先處理早d ge time-slot先
我果朝有人係9點 咁佢會9點果幾個人自己逐個逐個行入去交文件呀對資料咁

要交ge文件都係果幾樣啦
身份證呀 passport呀 會考/高考/DSE/大學證書呀 update左ge resume
樣樣都重要 尤其係份resume 因為interviewer係會跟住你份resume去in你
所以千其唔好老作工作經驗呀學歷呀!
收完文件後HR職員會問你d簡單問題
我最記得ge就係佢問我有無做過輔警同有無興趣做地勤 兩樣我都答無
之後就會比篇中文文章你叫你用廣東話讀出唻
都係循例睇下你係咪文盲 識唔識講廣東話姐 唔需要太緊張 當平時讀書讀報紙咁就OK
之後佢就會叫你出返去繼續等

因為我係朝早in 所以我交完文件先見到d interviewers施施然咁出現
預備interview前上網都見到好多人話Miss W 係 killer 又話邊個邊個點點點
其實我都唔理架啦 Miss W pass你ge咪唔係killer囉 唔pass咪killer囉 換轉第二個interviewer都係咁架啦 加上其實我都唔識分佢地幾個 :D
都係另一位女仔果日話我知邊個係Miss W邊個係Miss A我先知
果日總共有4位interviewers 包括Miss A Miss W Mr T Mr P (男人名我可能有錯 因為我唔係100% sure)
Miss W 同 Mr P一齊in 姐係2對1 見到咁都幾驚>_<
我係9:30am果批 所以9:00am in先

in Miss W同Mr P果個女仔in左大約十分鐘就出左唻 無passage無comic無MA
in Mr T果個成功左 有MA
而in Miss A果個有re-final 但係係三個月後
我聽朋友講過 有個人都有re-final 但係係十幾日後

Miss A見完個女仔之後 佢就叫左我入房 :D
記得同interviewer打招呼 點頭+笑+講good morning
入到房interviewer講完自己係邊個之後就開始問問題

首先佢會叫你自我介紹 呢個人人都prep定架啦 無咩特別
之後問題流程我唔太記得 我只記得佢問過我 (全程英文 但方便大家睇我打中文出唻)
1. 點解想做FA? 你頭先話同你讀果科有關係 點樣有關係?
2. FA 有咩職責? 困難地方係咩?
3. 你講下你返緊果份part-time呀
4. 你份part-time唔係對客架喎 咁你對同事呀幾他員工有無咩特別經歷?
5. 做FA要洗廁所同清理嘔吐物架喎 你ok架啦?
6. 你覺得最難應付ge係咩客人呀?
我記得大約係咁樣 可能我無cs經驗 所以佢都無方法問得我太深入哈哈
好多人話Miss A  in人果時黑口黑面無笑容 我又覺得唔係呀 無表情係真ge
喂你試下日日就咁坐係度 聽幾十人講唻講去都係果三幅屁呀 係人都無表情啦
其實唔洗太介意interviewer無表情 甚至打喊路 因為佢地都係人 佢地都會攰
我就當同佢地傾計咁 盡量佢問你一條問題 你嘗試答多少少答長少少
唔好下下答一兩句就算 因為interviewer都係想知你係一個咩人
你答多d好過下下等佢問等佢challenge你 :)
坐係度男女仔都盡量唔好橋腳啦 拍埋腳坐直d
同埋最緊要講野大聲少少 比d信心 仲有笑 :D 打死都要笑 唔識答都要笑

答完問題後佢就直接叫我讀passage同comic
我回神過來先醒起咁姐係叫pass左final in 啦 :D
passage無咩難字 有少少時間比你準備 我讀果時都係當故仔咁讀 加d大細聲呀咁
Comic都有時間準備 我記晒d圖入腦 present果時反轉左佢 再用英文講返一次出唻
之後佢就問我覺得圖入面咁ge情況 我會點處理

之後佢就問我有無咩問題 我其實幾擔心下唔係叫我MA (姐係普通話測驗) ge?!
但我都有問問題 我問佢如果我今日FAIL左 你會比咩提議我下次做好d
Miss A話我CS無咩經驗 最好係呢方面加強下
之後佢就邀請我留低做MA同埋比左張紙我 :)
聽到咁先放心E起成棚牙笑到四萬咁口同佢握手講多謝先出返去
成個interview我估用左大約半個鐘啦 無mark實時間所以唔肯定
呢張綠色字係每人in完final in 無論你成唔成功都有ge
姐係無得讀passage無comic讀無MA做都有呢張紙仔
因為佢係話你知六個星期後都收唔到通知的話 先當係fail

我就覺得無passage無comic無MA都可以定為9成fail架啦
因為如果國泰覺得你合適ge 都唔需要再搵另一日叫HR再打比你約你返唻補返啦
日日咁多人in 大公司係唔需要浪費呢d時間

我都有聽過有人做完MA都收唔到body check call
我覺得係極少數例子 因為我聽聞MA個分係唔會影響佢請唔請你
只不過可能你MA高分的話 第日係飛機上多d機會做普通話PA
我亦聽過有人係四點幾final in之後因為HR果邊要放工
無人得閒幫佢做MA所以要第日再返唻做 :)

我出去等左一陣HR就有人帶我去做MA
果個位唔係一間房唻 只係有個位有d電腦有d板隔開一個個人咁
我去做果時有兩個人就做完

都係聽足指示做人啦 人地叫你開電腦開programme就跟足人地做
先做listening 又係邊睇題目邊聽邊做 因為d題目係錄音播完後好快就會消失跳去下一段
listening我覺得有少少難 可能因為我唔太專心啦haha
之後就係recording 首先詞同短句翻譯 會有兩分鐘預備 錄音有好似一分鐘
姐係例如佢會比 '蕃茄' 'temperature' 'Beijing International Airport' 你 你要將佢譯成普通話再錄音
做完呢part就係三分鐘說話錄音
包兩條題目 一條係叫你描述返佢比果幅圖 另一條係 '請分享一次旅行不愉快經歷'
有時間準備 但我唔記得幾多分鐘 講就限時三分鐘講晒兩條
預備recording時可以用紙筆抄低 :)候

成個MA用左大約半個鐘啦 我做果時得我一個 做完就有多兩個女仔入左唻 :)
由朝早八點幾到國泰城 中午已經走得 都叫快架啦

完成左FINAL IN之後又係等等等等body check call...
申請國泰職位最麻煩最浪費時間就係等call
因為你永遠都唔知HR幾時會再打比你 -_-



1 則留言: