2014年8月11日 星期一

網上申請國泰flight attendant

其實做空姐並唔係我由細到大ge夢想職業
我只係知自己唔想做一d朝9晚5坐係寫字樓ge工 亦都唔想一日到黑對住部電腦
所以Final year時先諗過下不如考空姐啦

而我亦決定只考國泰 其他航空公司一概唔會考
一唻因為國泰係香港最有規模最大型ge航空公司 去最多outports
橫掂做空姐點都辛苦ge 梗係考間去最多地方架啦!
二唻因為空姐唔係我ge夢想職業 考唔到國泰就算 去搵其他工

國泰曾經係今年2月果時舉辦招聘日
招聘日唔需要上網申請 果幾日親身直接去國泰城排隊拎籌等面試就可以
我都曾經考慮過去唔去 但果時又未畢業 加上國泰一年到晚都請人 所以最後無去到

去完畢業旅行後我就網上申請國泰空中服務員職位
網上申請link <-- 我直接整左條link係度 等大家唔洗煩 :D
開左出唻就係下圖 直接按有紅色線果度就可以申請架啦



















申請果時當然要睇清楚d 確保所有資料都正確!
交左申請之後你就會收到一封確認email
唔洗覆 甚至係唔洗理佢~

然後就等國泰HR打比你同你phone interview啦 :)

2 則留言:

  1. 系香港討論區見到你個post...:)
    我想問cover letter同CV有無咩心得啊? 有無用開邊個template? 可以分享下嗎? 我試左幾間airline都唔得,可能我份CV同cover letter寫得唔好.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前大學有科教埋我地寫cv
      我一直都係跟返個格式改下佢咁架喳 :)
      cover letter我都係上網睇下人地點寫再自己寫一份 :)
      用邊款templates都無所謂ge 我覺得最重要係唔好打錯字唔好錯GRAMMER
      不過講真 HR唔會得閒逐份睇你錯邊 因為太多人apply啦
      要去到final in, interviewer先得閒睇下你份CV寫左d咩

      刪除