2014年8月11日 星期一

CX FA-Second in

係First in完左大約半個鐘後就Second in
差唔多到report time就係房出面等
first in前有約70人 大約有40幾50人pass啦

interviewer會唻叫名 叫完再跟佢入房
今次每組大概有12-13人 入到房後再分成兩組
interview叫Sue 似日本人 :) 佢好nice 係咁叫我地放鬆d 笑多d :)

Second in係discussion+present+role play 之前聽過有人second in係debate
我估國泰一時會係role play一時會係debate啦
咩模式都好 對我唻講都要盡力
兩組分別有兩個唔同ge角色 要就題目討論大概5分鐘 再present大約10分鐘

我果組係負責開一個水族館 題目大致係: you need to organize a community event of the new aquarium for underprivileged people
我地果組傾左: 係邊度開啦原因啦 咩類型ge community event啦 event包括咩活動啦 target邊d貧困人士等等
其實分左幾個大point後 再就每個大point諗具體方向
可以寫野係佢提供ge紙仔 但present時我地個interviewer叫我地唔好望紙仔
所以我提議大家盡量用個腦記低自己要講d咩
然後就要分邊個負責講邊樣 分左之後自己再諗下有咩可以加同點present
傾果時都係要主動d 有禮貌d 唔好霸晒全個討論
要比時間其他組員出下聲 要互相幫忙要笑

到present果時 interviewer今次只會set一個10分鐘ge timer
所以每個人大約只能夠present分零鐘
千其唔好一個人霸晒講成兩分幾三分鐘呀
咁樣對你絕無幫助 最好自己講之前要多謝上一個組員 講完之後話pass比下一個組員咁啦
講果時又係要笑要有眼神接觸 唔好望紙仔 要有信心
都係果句啦 英文唔係最重要 唔洗太介意自己d英文唔好呀口音差咁

一組present完後就到另一組
另一組係負責招待一個由法國唻ge交流生

兩組present晒之後 interviewer就會將每組入面ge人再細分為兩個人一組
因為兩個人要夾做一 pair咁去做role play
例如我同amy仍然係水族館負責人 但就要處理唻自負責招待法國交流生果組ge其中兩個人扮ge水族館顧客ge投訴 (希望你明我講咩啦哈哈)
係要扮演點樣處理投訴前 對面組會同你講個投訴係咩
我同我partner要負責處理ge係: My friend hurt the ankle in the aquarium
咁我地就有1分鐘同返我地自己組ge人商量點處理呢個投訴
1分鐘後就係正式role play時間

對面組扮投訴ge顧客會加多少少situation比你
例如佢點樣整親呀 扮到好嬲呀好不滿呀 要求你賠償呀咁
咁你就要同partner就情況去處理顧客投訴
我地都係不停道歉啦 話明白你個情況 我地好對唔住呀 點樣賠償呀咁
其實我覺得interviewer唔會著重你個處理方法係咪真係可行
而係睇你個態度 睇你點道歉睇你點回應顧客睇你有無聆聽顧客需要
保持笑容又係十分重要ge
一pair做完就到另一pair 如果有時間的話 interviewer會係你地role play完後問下你覺得有無可以改善ge地方 亦都會問下其他人意見 當傾下計咁
直至所有人都扮演過投訴顧客同處理投訴ge職員
咁second in就完架啦 :)

同first in一樣 先叫名ge都係被foul ge
被foul ge又會收到張綠紙 當日我成組得一個人比人foul...
pass到second in ge就會收到黃色紙
紙上面寫左final in日子同時間 唔得閒ge最好當日即時同HR改
張紙仔一定要收好!因為上面寫左你final in要帶d咩同埋final in果日要係reception出示返呢張紙證明你係唻final in :)

完左second in後就放lunch lunch時同其他人傾下計交換下電話咁啦都係
大約兩點就返去做english assessment
果日計埋9:45am 果批 有大約30幾40人做eglish assessment啦

會有人帶你去電腦房做 跟足人地指示開電腦呀開programme咁
千其唔好做錯呀 尤其係佢話點樣submit份test果d步驟
有唔肯定一定要問人

首先係listening 每段錄音大概有幾分鐘 係外國人口音ge英文唻
最好邊聽邊睇題目邊做
因為d題目係錄音播完後唔會停係度比你揀答案
佢會自己跳落下一頁再播下一段錄音
無得去返前一頁帶返前一段錄音
盡量聽得專心d啦

完左listening就係到reading
我無記錯的話完左listening大概係兩點半
之後好似可以做reading果part做到大約四點
reading包括閱讀理解 字同解釋配對 搵同義詞等等
我做到大概三點十五分就走左

我記得係可以去返任何一頁再做
但我無咁樣 我跟返次序做 做完每頁再睇下就算
最後再睇多次就submit

English assessment對我唻講唔算難 因為我大學讀語文 都無試過好耐無用英文
但如果你中學畢業後已經好耐無用英文 或者英文一向好差的話
做下d練習先去考 ;)

in左成日 仲要做埋個emnglish assessment先叫做完左first in 同 second in
走果時好攰好攰
但接落唻又要準備先係真正ge interview: final in
不過都已經離你ge目標邁向左好大步架啦 :D

沒有留言:

張貼留言