2014年8月19日 星期二

[CX interview 的各種迷思 上]

由準備interview到而家開左呢個page同大家分享interview經歷 
發現左幾種有關interview ge迷思 今日就想同大家分享一部分先 ;)

1. 點解我上網申請左但國泰過左幾日仲未打比我ge?
    通常上網申請後一至四日就會收到CX HR電話
    但講真 每日CX HR要處理咁多人 
    包括啱啱上網申請架啦 約bc call架啦 約refinal架啦 約簽約架啦
    睇漏一個半個真係唔出奇 但係應唔應該咁就直接打去HR問呢?
    唔應該 唔係禮唔禮貌ge問題 而係點解人地HR要幫你咁直接咁處理?
    應該先用另一個email再申請多次先 如果都係等唔到電話
    先搵下有無CX email send左email問左先
    我無記錯的話 CX個網係有果個email ge
    email都唔覆你ge話 先打去問都未遲

2. 我d英文好差架喎 國泰會唔會因為咁唔請我
    講真 請同唔請機會率各佔一半 一係請 一係唔請架姐
    好啦 如果你問朋友或問做過/緊CX ge人
    人地真係答你: 唔請架CX唔會請你 
    你係咪就唔去見工呀?! 如果係的話 咁就請你唔好去in啦 
    比d信心自己! 英文好ge人當然可以所有interviews入面順利咁表達自己
    又唔洗驚english assessment會唔識做唔合格
    但CX唔係淨係睇你英文好唔好 而係睇你有無禮貌有無笑容大唔大方
    比你係外國回流返唻 英文講到laklak聲咁又點?
    你霸晒成個presentation唔比其他人講野 CX一定fail你
    如果對自己英文真係無咩信心ge 係interview之前比足心機去預備囉
    讀下報紙呀 睇下邊d英文字/句係經常係presentation中係用得著ge :)

3. 我上次in過但fail左 好唔好係半年內再申請再in呢?
    唔好 CX都講到明要等半年後先可以再申請過
    無謂去犯呢條規定啦
    加上HR係一定check到你幾耐之前申請過

4. 我first in抽唔中我想講果樣題目呀 所以咪口窒窒fail左囉
    唔好賴人啦 唔好賴唔好彩抽到個爛題目
    個個題目都一定有野講! 係 一 定 有!
    如果個題目真係唔係自己心手果個 係discussion果時盡量迫自己諗多
    d可以講ge野 如果真係諗唔到 睇下其他組員幫唔幫到你 ;)
    如果真係得好少point可以講ge present果時淡定d 講慢少少 
    盡量elaborate d points 咁咪無野講變到好似好多野講咁囉 ;)

5. 唉我無CS經驗架 好驚second in會fail
    我都無CS經驗 我都有過呢方面ge擔心
    但CX係second in role play時唔係只著重你個處理投訴方法啱定唔啱
    我甚至覺得係佢地唔會理你個處理手法啱定唔啱 
    當然你唔好無譜到人地投訴個地濕整親隻腳 你去解釋哦因為啱啱落完
    雨唔關我地事啦 -_-
    其實呢part都係睇你有無禮貌同埋有無真正聆聽客人需要
    最緊要當然係要道歉tim 同埋笑! 人地話緊仔投訴緊你都要笑
    即使你個處理方法係合理 但係你唔笑仲黑口黑面的話 實fail你
    同埋盡量講多d野啦role play果時 
    唔係叫你霸住個role play唔比partner講 而係人地有投訴你盡量應人
    同埋盡量同partner講野次數要平均少少 亦要互相幫忙

好啦 今次打住咁多先 :) 仲有幾個迷思留返下次打 ;)


沒有留言:

張貼留言