2014年8月11日 星期一

國泰Flight attendant phone in

係夜晚十點幾上網申請左flight attendant之後
第二日朝早十一點幾已經收到電話!
完全無諗過會咁有效率 我以為要等返兩三日先收到電話 -_-

係我啱啱訓醒又無準備過ge情況下就聽左呢個電話
電話開頭係2747 所以交左網上申請後要留意下自己有無收到呢個電話啦 :)
Miss左call的話 佢應該會留言比你 如果無ge 直接打返比佢就OK

首先HR會同你對下個人資料
名呀出生日期呀電話呀身份證號碼呀呢d
之後佢就會叫你用30秒至1分鐘用英文介紹下自己
其實HR都係聽下你識唔識講英文 唔洗太過著重內容講d咩
咁當然都唔好自我介紹你係屋企排第幾呀 住係邊呀 有無養貓狗呀呢d啦
可以講下你係邊度畢業讀咩科 講下自己咩性格 略略講下點解申請呢份工
講差唔到1分鐘就可以架啦 唔好太短唔好太長 又唔洗緊張到要time實1分鐘ge~
最後當然要講thank you啦!

照道理人人都會pass phone in
我果時上網刨forum呀睇人地d blogs都無見過有人話pass唔到phone in
除非你真係完全唔識講英文啦
所以唔需要太緊張 :)

之後HR就會約你幾月幾日first in 同埋要帶d咩
如果佢比個日子你唔OK 你照直同人講就得架啦
佢會比另一日你!

記得慢慢聽人地講 搵紙筆寫低重要資料!
我份人比較心急 我記得我插過一兩次咀confirm資料
HR小姐之後叫我: 你等我講晒你先問問題啦~
所以千其唔好心急同插咀呀 慢慢聽人地講就OK :D

記得成個傾談中要保持禮貌
有咩問題都要問
盡量唔好改INTERVIEW個日子啦!

之後就可以準備First in啦 :)


沒有留言:

張貼留言